San Jose

30 juli 2014 - San José, Costa Rica

Gisteravond aangekomen in San Jose. We zitten in een erg leuk hotelletje Don Carlos. Een klein Botique hotel op loopafstand van het centrum.

Vanochtend waren we al vroeg wakker, zo rond 5.30 uur. Toch even wennen aan het tijdsverschil. Nog even blijven liggen maar om 7.00 uur zaten we al aan het ontbijt. Natuurlijk Gallo pinto, rijst met zwarte bonen. Smaakte erg lekker, ook als ontbijt. Vervolgens de omgeving van het hotel verkent.

Om 9.00 uur kwam Renée langs voor de verdere reispapieren en konden we daarna het centrum bezoeken. San Jose heeft niet zo heel veel te bieden. 1 dag is precies goed om wat dingen te zien. De overdekte markt was erg leuk. Een grote hal met wel 200 kraampjes en dito eettentjes.

Na de lunch bij het hotel nam Tijn heel stoer een duik in het zwembad(je). Paul moest er ook aan geloven. Verder even relaxed een boekje lezen.

vervolgens op zoek naar een eettentje voor een "snelle" hap want Fleur wou haar mandje in. Die was dan ook meteen vertrokken.

Morgen weer vroeg dan, we worden dan opgehaald voor een busrit en een boottocht naar tortuguero. Volgens Tijn gaat de reis dan pas echt beginnen. Hoewel we het eerste wildlife al gespot hebben, een paar eekhorentjes en parkieten.

1. Kiny:
    31 juli 2014
    Zò leuk om jullie te volgen! Wat een ervaring voor jullie!X
  2. Corine Vondracek:
    31 juli 2014
    Leuk jullie eerst reisverslag inclusief foto's.
    Wat een vrolijk geheel he, die groente- en fruitmarkten.
    Hebben jullie al de namen van al die fruitsoorten die wij in Nederland niet kennen al kunnen onthouden? Wij waren destijds in Vietnam aangenaam verrast en hebben van alles geproefd. We zijn benieuwd naar jullie vervolg en dan m.n. ook naar alle beesten Tijn die je op de foto gaat zetten.
    Veel plezier. Lieve groet, Paul en Corine
  3. Oma Tiny:
    31 juli 2014
    Wat een leuk bericht heb ik van jullie ontvangen ,heel leuk om het te volgen ,ook leuk dat er foto,s bijzijn .ik kijk al uit naar jullie volgende belevenissen .liefs en groeten Ma .